//

(Ehhez előbb lsd. a "Fing shui" c. posztot)

Szóval a nővérem volt szíves figyelmeztetni, hogy egyedül nem maradhat az a pillangó ott a függönyön. Áthoztam hát hozzá a másik szobából egyet, társnak. Ráadásul rózsaszín a lelkem, úgyhogy passzoltak is volna. Erre mit ad isten? Két nap múlva eltört a csiptető része a "lány pillének", és egy határozott mozdulattal a mélybe vetette magát. Pont akkor, mikor beléptem a szobába. Pár másodpercet ácsorogtam az atomjaira hullott tetem fölött, majd félhangosan megszólaltam. - Hát ez megdöglött.

Úgy látszik igaz az a mondás, mely szerint ami nem megy, azt nem kell erőltetni. 

Ui: Igeeen, visszatértem :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=5XnLkheCe5c

A bejegyzés trackback címe:

https://mirelitkitten.blog.hu/api/trackback/id/tr561278642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B@ri 2009.07.31. 13:52:16

De még mindig el vagy tűnve :( Pedig akartam kérdezni tőled valamit.
süti beállítások módosítása