//

Alakul a blog kinézete :) Kezdem lassan belakni, akár a tulajdon íróasztalomat. Ha majd végre kiigazodok rendesen rajta, hogy miképp is lehet szerkesztgetni, igyekezni fogok jobban személyessé, "mirelitkittenessé" tenni.
Ma voltam a fényképekért, de sajnos későn értem oda - jellemző - így kénytelen vagyok tovább fokozni az izgalmakat, hétfőn már bizotsan feltöltök néhány képet a diplomaosztóról :) Kis türelmet még.

Mivel ma nincs valami nagy hangulatom, ezért mesélés helyett eleget teszek egy kedves ismerős kérésének... Bár kétlem, hogy rajta kívül ez bárkit is érdekelne :D Szóval a szóban forgó illető "extrémnek" találta a túró rudi evési szokásaimat, és arra kért, legközelebb regéljem el a többit is. Hát akkor lássuk...

1) A pogácsának én az alját szeretem, és csak azt :D
2) A dobos tortának nem eszem meg a karamell rétegét
3) Szeretem mártogatni a mekis sültkrumplit a mc'freezbe :)
4) Ha már a sós-édes vegyítése került szóba, akkor a sós ropit fekete csokival a legjobb...
5) A pilóta kekszet nem választom szét, egyben fogyasztom, rendeltetésszerűen :) Almalével. Vagy tejjel.
6) Nem tudok úgy enni, hogy ne igyak rá. Ez a levesre is igaz, bár nem vagyok nagy leveses, így azokat általában mellőzöm.
7) Nő létemre szeretem a pacalt (akár velővel, vagy anélkül), még akkor is, ha egyetértek azokkal, akik szerint úgy néz ki, mint a felcsíkozott frottír zokni paprikába áztatva :D Viszont ez az egyetlen egy "magyaros" étel, amit elfogyasztok. Az összes többi pörkölt, disznótoros kilőve.
8) A jégkrémről is először a csoki réteget eszem le. Utána nagylelkűen elajándékozom a belsejét :DDD A mekis fagyit pedig kizárólag dupla csokiöntettel fogyasztom, de előtte hagyom, hogy szétolvadjon, így a sűrű máz az aljára kerül, elvegyülve a vaniliával. Nyam.
9) Szeretem ellopni a közelemben levő összes cukrászsütiről a díszítésnek szánt párizsi krém csíkot. Sőt, a marcipános szeletről a marcipánt is. Sajnos csak ritkán nézik el nekem ezt a pofátlanságot :D
10) Rühellem a koktélcseresznyét!!! Nem hiszem el, hogy létezik ember, aki meg bírná enni. Pedig tulajdon szememmel láttam már párat :D
11) A banánt kizárólag zölden, éretlenül.

12) Marhahúst majdnem nyersen, tengeri halat nyersen (sushi), édesvízi halat sehogy.
+ ivás :D Nem iszok csak gépi kólát, üvegeset nagyon ritkán. Vízből pedig csak a szénsavmentes natur aqua, evian, jana és danone vitalinea jöhet szóba. A többinek szerintem olyan az íze, mintha most rázták volna ki belőle a szénsavat, és még enyhén érezni a buborékot... bbbrrr.


Azt hiszem ennyi elég lesz, az ilyen mértékű intimitás már zavarba hoz :D

A mai naptól viszont igyekezni fogok mindig valami zenét is ajánlani a nagyérdemű figyelmébe :) Elég széles a skála, amiből hallgatni szoktam, remélem előbb-utóbb eltalálok valamit abból is, amit ti szerettek. Egyelőre a hangulatomra fogok hagyatkozni, ez most rólam szól :)
https://www.youtube.com/watch?v=eQzlnkeFc4Q

Érdekes módon amióta blogot írok, egyre többen úgy köszönnek el tőlem, hogy "nagyon vigyázz magadra"! :D Nem is értem, miért :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirelitkitten.blog.hu/api/trackback/id/tr631096384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása