//

bloggercat 2009.05.13. 00:53

Király póker

Mert ezt el kell mondanom. Sokszor hallani, hogy "becsukódik egy ajtó előtted, közben mindig nyílik egy újabb". Mindig is tudtam, hogy szerencsés kezem van a kártyajátékokban, de hogy ennyire?! 

Nem különösebben szeretem a pókert. Sok oka van. Az egyik, hogy mostanában annyira divatos lett - én pedig nem szeretek "majmolni" semmit. Másrészt valahogy nem vagyok túl jó egy társasjátékban sem: vagy megsajnálom az ellenfelet, vagy ha a másik dominánsabb karakter, és látom rajta, hogy mindenáron nyerni akar, egyszerűen hagyom, hogy fölém kerekedjen. Hiába no, nem bírom a stresszt. Azt hiszem ezek a tulajdonságok rendkívül esélytelenné tesznek, ami a pókert illeti :)
Szóóóval úgy történt, hogy kb. tizenpáréve nem is játszottam, aztán egy elfuserált kísérlet után (pedig akkor is király pókerem volt :D ) kb. egy hete úgy döntöttem, divat ide vagy oda, játszani fogok. Unaloműzőnek nem rossz, ráadásul az interneten elég jól ki lehet küszöbölni a fentebb említett hiányosságaimat.  Arctalan embert ugye nem sajnálunk meg annyira.. (kivéve, ha elfogyott a zsetonja, mert akkor én adok neki :D ) Történt aztán, hogy egészen belejöttem, gyakorlatilag a lapjárás nekem kedvezett, egyszerűen nem lehetett elszúrni a dolgot. Egy óra alatt KÉTSZER volt király pókerem. Aki szokott játszani, bizonyára tudja, hogy ez...khm. Maradjunk annyiban, elég ritka :) 

Winner winner chicken dinner...*

A sikeren felbuzdulva elkezdtem játszani baráti körben is. Király pókerrel indítottam, pedig nem én voltam az osztó (már akinek megfordult a fejében, hogy egy ilyen ártatlan teremtmény képes lenne csalásra :P ), de itt már elkezdtem gyanakodni, azt hittem a többiek szórakoznak. Bár nem meséltem senkinek az internetes afféromat a királyokkal :D A biztosítékot a mai napon verte ki nálam az ördög bibliája, mikor is a facebookon szintén pókereztem egyet. Szerintetek mi történt? Hát igen, második leosztásnál a macskának ismét mákja volt. Már éppen felsikítottam, hogy b**** meg KIRÁLY PÓKER!!!  mikor is kifagytam a szerverről, így még kételkedhetem abban, hogy valami paranormális jelenség szereplője vagyok-e. Maradjunk annyiban: különlegesen szerencsés a tappancsom, illetőleg különlegesen ragaszkodnak hozzám a királyok ;)

*Amerikai mondás, mikor a kártyában nyersz. Régen Vegasban egy csirke sült krumlival 1,75 $ volt, a legkisebb tét pedig 2$. Így ha megnyerted, már megvolt a vacsid, innen ered a dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirelitkitten.blog.hu/api/trackback/id/tr771118412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása