//

Árpilis... 2009 mélypontja. Az elmúlás hónapja.
Rájöttem már, velem van a gond. Egyszerűen túlságosan ragaszkodó vagyok. Mindenhez. Tárgyakhoz, helyhez, állatokhoz, emberhez. Gyűlölöm a változást, pedig az élet maga az állandó, folyamatos változás. Azért is érdekes(?)
Véget ért a suli, pedig nagyon szerettem oda járni. Valahogy biztonságot, állandó elfoglatságot jelentett. Ugyanennyire elveszettnek éreztem magamat érettségi után is. Valami fontos véget ér - kis halál nekem. Ez már önmagában is elég lenne ahhoz, hogy szarul érezzem magam, de neeem... ha már padló, akkor küldjük le egészen a pincéig. Veszítsd el azt is, aki egészen mostanáig a legfontosabb szerepet játszotta az életedben. Köszike, érzem a törődést :D

No sebaj, macska lennék vagy mi a szösz, maradnia kellett még legalább 7 életemnek...
Úgyhogy viszlát április, Isten hozott május :) Ezt a hónapot innentől hivatalosan is az újjászületésnek szenteljük. Szépen levontam az elmúlt időszak eseményeiből a tanulságokat (ez azt is jelenti, hogy a múlton innentől már kár rágódni. Hallod? KÁR RÁGÓDNI!!!), abból egy listát gyártottam, mely szerint mik azok a dolgok, amiken saját magam érdekében változtatnom kell, illetve milyen rövid- és hosszútávú célokat fogok megvalósítani. Innentől csak egy akcióterv szükségeltetik. Elméleti síkon már olyan jól álllok, hogy szerintem lassan elmehetnék életmenedzselés trénernek is :D Csak szóljon, ha valakinek tanácsra van szüksége ;)

Jut eszembe... Ezúton is gratulálok minden kedves ismerősöm, barátom, volt barátom :D tesójának ballagása alkalmából!!!! :)

És végezetül, szóljon ez a szám nekem, és mindenkinek, akinek szüksége van egy kis bíztatásra ezen a csodálatosan szép napon ;) (mint nálam mindig, a szöveg most is fontos)
https://www.youtube.com/watch?v=FV-HPOHu8mY

A bejegyzés trackback címe:

https://mirelitkitten.blog.hu/api/trackback/id/tr451097283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása